13 maj 2009

Onsdag

Äntligen så har man gjort del 1-2 i matte A, skönt som fan! Men det dumma är nu att jag börjar 12.45, och jag orkar gå hem, för det finns inget att göra hemma ändå. Kan lika väl vara här och plugga lite, måste skriva klart min Svenska uppsats snart, den ska vara inne på Fredag klockan 23.59, värsta cp tiden, men så är det alltid med Anna, våran svenska lärare, as bra lärare, men så är de. Sen ska jag även skriva en romanredovisning, det är typ som en bokredovisning, och jag har gjort 1 sådan, då blev det Pojken som kallades Det, nu ska jag läsa Kort Kjol, en ganska hemsk bok de med, misshandel och våldtäckter :( uscha!

Dagen började inte så bra kan jag ju påstå, jag försov mig igen, helt sjukt! Vaknade halv 8, och man skulle vara i skolan tio i 8, innan nationella, jag fick kuta till skolan igen utan frukost, fam detta har hänt 3 dagar i rad nu jue ;O inte bra! Men kom i tid iaf, och tur att jag duschade igår kväll, pust* Det är inte alltid lätt serru! Idag slutar jag vid 3, då blir det nog hem och plugga Små Företagande B, ska ha prov imorgon, och det suger! Hoppas inte att jag har Små Företagande C i 2:an, det orkar jag inte, då hoppas jag fan av kursen! Fast det brors på, om Vivianne går i pension i jul och vi får en annan lärare, då kanske det kommer en bättre lärare, men jag får la se hur det blir med det. För övrigt så har jag planerat en massa grejer denna månaden och lite in på Juni månaden. Först ska jag åka till Frövi med judon, träningsläger, det är as roligt! När vi inte har träning, då kan man spela fotoll, bada, eller paddla kanot, as roligt xD Förra året så paddlade jag med Mattias från alingsås, och det var det sjukaste men ändå det roligaste som någonsin gjort i Frövi, haha! Orkar inte gå in på detaljer men kul va de iaf. Sen ska jag även köpa en present till Adam, eftersom att han tar studenten nu i sommar, grattis till honom, och alla andra såklart som tar studenten. Sen ska jag lämna in Daniels armband på gravering också, och sen ska jag själv köpa avslutningsklänning och skor och smink. Så det lär bli mkt slöseri med pengar i slutet av månaden. Aja, men nu ska jag fortsätta att plugga lite. Ha det bäst allesammans!

,ciiaoo

1 kommentar:

elin algotsson sa...

jag tror det gick bra :)