18 maj 2009

Måndag

Sitter just nu i skolan och gör precis ingenting, ungefär som alltid. Dagen började idag med att pappa väckte mig vid halv 10, jag låg kvar i 10 minuter. Sen så satte jag mig vid datorn och checkade lite. Jag kollade på klockan och kände att jag hade ganska mycket tid på mig så jag kunde ta det allmänt lungt, och det gjorde jag.
Jag tog en frukost, som dock bara bestod av en macka, en liten ynklig kycklingmacka. Sedan så begav jag mej för en dusch och lite annat. Och jag kollade ännu en gång på klockan och jag hade fortfarande tid över, så jag torkade håret lite små slarvit och sådant.

Igår så var det en toppen dag, jag vaknade med ett glatt humör som vanligt, bortsätt från Lördagen då, typ då som jag sov hela dagen och bara tjurade. Men igår var allt som vanligt igen, jag var hemma, och gjorde inget. Vid 2 eller 3 tiden så kom Daniel till mig, och det var roligt, det första han gjorde var att skratta åt mej när han såg vilken tröja jag hade på mej med tanke på vad jag hade skrivit på bilddagboken. Och ja, jag tyckte att det var ganska ironiskt på ett och annat sätt.
Och han höll på och "mobba" mej eller, reta kanske jag ska säga istället. Och det ledde till tortering som innehöll, kittla mej på hela kroppen =P så knasig han kan vara, men helt underbar! <3
Efter att vi skrattat, kittlat och myst så snackade vi lite. Inte för att vi kom fram till något vettigt, men lite små snack blev det. Sen berättade jag för honom om mitt lilla samtal till en person, och han tyckte antaligen att det var bra att jag hade ringt dit och snackat ut för att lätta på hjärtat, och ja det lättade.

Älskar min Daniel så mycket, tack för du finns i mitt liv, <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: