23 maj 2009

Mitt Livs ljus, min ängel



Nu sitter man här då och försöker plugga vilket inte går så vidare bra. Sitter och göra så mycket annat. Fy på mej! Men jag har skrivit lite grann iaf :) alltid en bra början ju!

Helgen har börjat nu, och jag har hunnit med en del roliga saker. Tillbringade natten hos min älskling från igår till idag :) det var riktigt mysigt :) Och då menar jag riktigt mysigt :) Vi somnade vid halv 5 kanske, och vaknade vid halv 10 ungefär, fast vi åt aldrig frukost förens vid halv 12 :) Efter att vi vaknade, så började vi göra oss i ordning, och efter frukosten, då var jag helt död! Jag lovar, hade jag lagt mej i hans säng igen, och blundat i nån sekund, då hade jag somnat helt seriöst xD Och när jag väl skulle gå, så fick jag lite smått ångest, ville inte gå hem, ville stanna hos min älskling :( men sånt är livet ;) Tog iför sig tid för mig att ta mej därifrån, stod vid dörren hela tiden och pratade :) Fick också ett jätte fint skolfoto av han, jätte söt :) Som sagt, jag begav mej då hemåt sen, vädret var riktigt fint, jag vinglade hemåt kan man la säga, eftersom att jag var dödstrött, men när jag var vid Daltorpskolan så såg jag att pappa kom med bilen från Ica Maxi, och jag vinkade, sån tur såg mamma mej så dom stannade, tack gode gud, jag fick skjuts en liten bit iaf :)

Väl hemma, tog jag en skål med jordgubbar och mjölk, så gott! Sen så satte jag mej vid datorn, och här sitter jag nu :) Ska strax hämta mer jordgubbar! :D
Ha det bäst allesammans! :D
Tack för en underbar helg med dej Daniel :) Helt otroligt underbart! :D<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: