02 maj 2009

This Is A Love Story

Vilken kväll/natt! Riktigt vild men ändå kall. Dagen började med att jag, Sandra Bark, var så duktig nog att klippa gräsmattan på baksidan, stolt*
Aja, sen stack man då till stan och bla bla, som ni nog läste på förra inlägget.
Kvällen kom, jag gjorde i ordning mig, och mötte Lisa på stan och Linnea med, dom skulle till Subway och äta, men jag mötte Malin en snabbis med ett litet ärende.
Sen så mötte jag då Lisa och Linnea på Campino, tjockisarna skulle köpa pizza :) där var också Ville och David, vi satt där en stund, jag tog lite av Davids pizza, men inte mkt, var verkligen inte sugen på pizza =/ aja, sen så skulle det vara förkrök hos en på Bytorp, eller vad de nu heter. Där dom spelade bland annat öl spelet, jag höll mej utanför de :) Jag och Bella satte hos på stutsmattan och tåg en cigg var, Black Devil, as goa :)
Sen så när klockan började närma sig halv 10 tog vi bussen ner till stan och vi hann precis med bussen, och det var smäck fullt med folk :O träffade bland annat Jesper, Jesicca och dom andra :)

På vägen till Falk så sjöng vi en massa sånger, rökte minst 4 cigaretter ;O och drack en del också.

Älskling ringde också, och jag kan säga att jag var inte nykter ;O Shiit, men försökte prata och det gick lysande :) Aja, vi kom sen in på festen, sån tur va!
Sen så festade man loss, dansade, drack och hade allmänt kul :D Hampus och Emil var där :D och mycket annat folk :D Träffade nya människor :)
Efter en timme så tappade jag bort mina kompisar, eller så tappade dom bort mig, men Jonas Lunding hittade mig, så jag var med han och en annan kille som jag inte kan namnet på, jag frös röööven av mej :O sjukt kallt! Men Jonas ville sen gå med Emely och dom hem, så han stack och jag stannade kvar med Jesicca, jag trodde jag kunde sova hos Sandra nr 2, men dock blev de inte så :/

Fick sova hos Sara :D Jaa! Somnade inte förrens vid 2 elr ngt, men vi fick iaf skjuts hem :) Orkar inte förklara vad som hände på festen i detaljer, kommer inte ihåg så mkt, men en del, och en del saker har inte vissa med att göra. Ha respekt för de!

Kvällen blir bra idag med, film med mej själv xD och min godis påse :P Men vi ska iaf grilla tillsammans jag och min familj :) mums! Hyrde då en film, Wanted, får la se hur bra den är, det sägs att den ska vara en liknande Matrix film, hoppas inte de, gillar inte dom filmerna :P dryga!

Ha det bra allesammans! Pussar på er<3
Älskar dej, Daniel <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: