12 maj 2009

That's Why You're Beautiful


Imorse när jag skrev så skrev jag att denna dag sög. Men om jag kollar lite allmänt, så sög den inte alls, bara jag som var lite negativ ett tag där. Och så som jag ser det så har dagen vart alldeles utmärkt! Var iförsig inte med på idrotten idag pga, trötthet och lite annat.

Kom hem och började plugga med en gång, stud som jag är då. Lite efter 3 så kommer Daniel, jag kunde äntligen pausa plugget ett tag :D Jag skulle bara skriva färdigt lite. Stolt*
Vi la oss i sängen och snackade, skrattade en del också, och sen så räknade han ut hur många olika "öknamn" som jag har gett honom (på skoj) och jag tror han kom upp i 13 eller ngt xD jädrar, jag är då inte så snäll längre :P Sen vid 5 så ringer hans telefon, japp då var det dags för fotbollsmatchen, så pojken åkte hem snabbt och packade, och matchen slutade med att dom vann med 2-0, grattis till er/dom, och självklart gjorde Daniel 1 mål :D Ojoj, vilka skills asså :D För en timme sen så snackade jag med Sandra nr 2, och det var ett tag sen som vi snackade, kul som vanligt :) Hon mobbade Daniel lite grann, hon sa vad jag skulle skriva till han på msn, och såå aaa, inget viktigt. Nu blire en dusch, sen lägg dags :) Prov imorgon i matte, och det kommer gå åt helvete! Jag menar de... kommer vara rätt sur hela dagen imorgon, hatar matte!!!!

För övrigt, så är jag allmänt lycklig :) Först för att Lina ska komma hem imorgon, sen för att jag ska tävla snart :) och massa grejer! :) Sen har jag även världens underbaraste pojkvän, helt underbar! Som verkligen står vid min sida, vad som än händer :) Tack hjärtat <3
Älskar min Daniel, <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: