19 maj 2009

Hold Your Head Up High



Sitter just nu och försöker plugga, men det går inget vidare, måste göra klart 3 inlämningar i svenska innan Söndag, lämnar man in efter söndag så läser hon inte det som man skickat in, vilket kan riskarea ett IG! :O Men jag ska göra mitt bästa! Sån tur är så har Sara (engelska) flyttat fram Engelska uppsatsen 1 vecka :D gött! Inga mer nationella i år :D gött!

Efter nationella så var jag vara kvar i skolan utan anledning, jo antagligen för att det var mat, och jag åt då med dom andra i klassen. Efter maten så kände jag mej illamående, uscha, inte alls bra att äta potatismos när jag vet att jag bara mår illa av det. Så jag drog mej hemåt. Påvägen ner för trappan så träffade jag Niklas Jonasson, en på John Bauer, så vi satt utanför och snackade lite, jag sa hela tiden att han hade en as grym röst och att han ska satsa på den! Och självklart, så bra som jag är, så gör jag att lilla Niklas får bättre självförtroende! :D
Efter att vi snackat och sagt hejdå så gick jag hemåt, lyssnade på musik och blandade tankarna, kom inte fram till något vettigt. Men men, hem kom jag iaf!
Väl hemma, så var pappa och mamma hemma, men pappa stack snabbt!
Jag duschade snabbt, var ganska svettig efter att ha gått snabbt hem.
Bestämde mej sen för att gå ut med grannens hund, och så blev det, sen smsade älskling mej och var på väg till mej, bråttom fick jag allt! Jag försökte sen spela lite piano för Lotti (hunden) men jag fick hjärnsläpp ;O aja...

Daniel var här en stund, och vi hade allmänt kul, mysigt :) haha! Mobbade varandra som vanligt, men roligt! När han gick så gick jag upp till grannen igen och spelade piano, och då gick det jätte bra :D sjöng gjorde jag med, sån tur att ingen var där iaf!

Resten av dagen har jag pluggat, som vanligt! Nu ska jag sova, imorgon blir det sjukgymnast, friidrott och sen Arena kampen... blää!

Älskar min Daniel, du gör mig hel, du är det bästa som hänt mig <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: