23 maj 2009

För att du finns

Jag är bara så uttråkad att jag bara måste lägga till ett till inlägg ;O Jag mår fan inte bra, seriöst. Jag är snart klar med min ena Romanredovisning i svenska (bokredovisning) Har sen bara 2 inlämningar kvar, pust* Ska skriva klart rapportskrvningen, som är bus enkelt egentligen, bara jag som är lite lat ;)

Jag har inte kommit så jätte långt med arbetet med litteraturen, men framåt går det ju som sagt. Idag blir det nog läggdags tidigt, är helt slut i huvudet. Inte nog med att jag och Daniel somnade vid halv 5, jag hade ju inte ätit på hela dagen igår, så jag sov inte så himla gott, men nån timme sömn fick jag allt :) Inga mardrömmar på ett tag heller, konstigt... Men det är typ alltid så, på hösten så kommer mardrömmarna smått tillbaka, sen när det är vinter, ungefär vid den tiden då tsunamin var, då är det som värst, plus att man ser det i tidningen, på tv och en massa grejer, och på våren är det lite kasst också, men nu börjar det klarna upp, men som Daniel sa; "tänker man inte lika mycket på det varje dag, så påverkar det dig inte lika mycket heller" Very true! Kan för övrigt inte sluta tänka på Daniel, och då menar jag, att jag tänker på honom heeeeela tiden! Varje sekund, hela tiden! Inget negativt, men lite jobbigt, att inte kunna röra vid honom, krama honom, pussa honom :( Aaawww, vill vara hos honom nu! Men sötnosen är i sin stuga :) <3
Men men, nu ska jag gå och köpa lite godis :D ha det bäst allesammans! :)

,ciiaoo<3

Inga kommentarer: