10 maj 2009

I wait until I can Move on


Japp då var helgen över igen. Veckor och månader går oerhört fort nu känns det som. Det var inte längesen som det var snö ute, och det var inte längesen som det var jul och allt. Jag har fyllt år redan :D Aja. Nog med det.

Igår så spenderade jag hela dagen hemma. Tills jag snackade med Karl, och vi sa att vi kunde gå på bio på kvällen, då blev det Fast And The Furious, jätte bra film! Action hela tiden. Så det tyckte jag att det var värt :) Efter filmen så gick jag och Karl hem till mig en stund, och där var vi och lyssnade på musik och lite annat :) rolig dag! Tills mamma och pappa kom hem, jag såg i pappas ögon att han var orolig, och jag förstod att det var med Lina att göra, men jag ville inte fråga en massa. så jag ringde älskling, alltid skönt att kunna prata ut med någon som man verkligen litar på, och jag litar på 110% på dig Daniel!<3

Sen blev det en låååång dusch, lite titt framför tv:n och sen sova vid 3 :P

Idag så har jag pluggat lite, sen så har jag photoshoppat några bilder :) finns på bilddagboken :) Sen vid 4 tror jag, kom Daniel hit, jätte kul va det :) Vi eller han snarare, kollade på hockey, mellan Sverige och USA, och Sverige vann då brons :) duktiga var dom allt! Det var iaf en mysig dag ida med :) saknar min syster jätte mycket, känns ensamt här hemma :( Buu... Ska strax gå till min farbror och äta lite mat och sådant :) Hoppas lilla Nemo är där, då har jag någon att "leka" med :D

Nästa helg blir det nog fotografering med Oskar och Karl, sen grillning hos mig :D puss på't!

Ha det bäst allesammans!

,ciiaoo

Inga kommentarer: