25 maj 2009

Jag följer mitt hjärta, du är mitt hjärta, alltså följer jag dej


Måndag igen då, inget kul, men på ett och annat sätt så känns det alldeles underbart, snart är skolan slut! :) Eller, det är iaf lov, haha kan ju inte direkt säga att jag går ut skolan ;) Fast det hade jag inte haft något emot direkt!

Dagen har idag bestått av att jag kom 30 minuter för sent till skolan idag, men det blev ingen big deal av det :) Sedan så hade man lunch, inte alls någon go mat idag :S riktigt äckligt, förlåt men det var vidrigt! Sen så hade man en lektion till, sedan så behav jag mig till tandläkaren och lite annat för några små ärenden. Sedan hem och fixa i ordning lite, sitta vid datorn i typ 10 minuter, sen kom älskling :) Vi bestämde oss för att kolla på film och det blev Big Mama Jack, riktigt rolig film :) Sen så efter en massa skratt så blev det ännu mer skratt, förklarade även varför jag hade ett sår på foten, och förklaringen blev:
Cedric och dom spelade King utanför skolan, jag och Martina satt vid fönstret och då så kastade Cedric upp bollen så att den hamnade på solskyddet till fönstret neranför oss, och jag, så dum som jag är, klättrar ut genom fönstret, och det är på 7:e våningen ;O fattar inte att jag gjorde det! Sjukt! Men som sagt, sparkade ner bollen, men fastnade med foten mellan gallret, och jag var på väg att ramla bakåt, tappade balansen men sån tur så tar Martina tag i min arm och drar upp mej, jag trodde jag skulle ramla ner, och jag började nästan gråta sönder :( Stackars Martina, skrämde henne...

Fick ett litet sår efteråt men det läker, tur att jag inte ramlade ner bara (Y)!
Ha det bäst allesammans!
Älskar min Daniel <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: