07 maj 2009

Torsdag


Vilken dag -.- jag orkar inte skriva allt... Hade som sagt Nationella idag i engelska, gick relativt bra. Skolan gick la "bra"... inga kommentarer!

Efter en tråkig skoldag, som bara gick skit, spelade ingen roll vad jag gjorde, kände mej så där alltmänt äcklig, ful och bara blääää!
Aja, kom hem, där stod älskling och väntade på mej :) Och jag hoppas inte att han stod där länge :) Som sagt, direkt när vi kom innanför dörren så utbrast jag i skratt, och mest gnäll, och Daniel började såklart skratta han med :P ganska ironiskt faktiskt xD
Aja, han har dock fått stå ut med mitt gnäll idag och alla andra dagar, men mest idag tror jag. Hade inget smink efter en liten incident idag.. och aa, jag utan smink, det vill man inte se kan jag lova ;O
Det var iaf mysigt att träffa honom, somnade inte helt idag, utan att en viss person petade på mig eller gjorde ngt annat ljud..knas <3
Sen så tickade klockan iväg och han drog hemåt vid 6 tror jag, då satte jag igång och göra kvällsmat till mej, kollade på Room Raiders en stund, as kul!

Sen vare då dags för plugget, och aaa har kommit en bit på engelskan, men ska snart ta tag i allt annat som jag inte är helt klar med :) Imorgon är det Fredag, älskling åker till stugan imorgon :) ha de bäst Daniel, <3

Ha det bäst, <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: