05 maj 2009

Tröttheten övervinner mitt inre sinne

Sitter nu i skolan och har engelska. Det är inte lätt när det är svårt som dom säger.
Och så är det just nu, känns de som iaf. Ingen sömn alls på nätterna, bara en massa slöseri med tårar. Ganska jobbigt om jag ska vara helt ärlig, inte det minsta roligt.
Och vad ska jag göra? Ringa till pappa och gråta och klaga, nee han skulle inte förstå mig, inte mamma heller, Lina kanske skulle de.. Jag tror Daniel förstår mig, det verkar som det i allafall. Han kanske inte säger så mycket om det, men han finns alltid där.

Dagen började med att jag var dödstrött, ville egentligen ligga kvar i sängen och säga till mamma att jag var sjuk, men jag kunde ju lika gärna gå till skolan, känner mej inte alls pepp idag, inte alls. Ska inte vara med på idrotten idag, ska hem efter lunchen, duscha och fixa i ordning mig, sen ska jag ta mej till Knalleland, ska på jobbintervju, hoppas verkligen att jag får jobbet, och att jag kan redan börja jobba snarast innan sommaren också.

Igår var jag även hos sjukgymnasten Eva, och det hon sa, det var dock ingen trevligt, men kul att hon vill att jag ska avstå från judo i några månader :O Aldrig! Och sen även ridningen. Never ever! Aja, Daniel var hos mig igår, alltid lika mysigt och roligt, jag var dock inte lika pepp på att prata, somnade 2 gånger i hans famn, ganska eroniskt men ändå tycker jag att det var en skön känsla av behag och trygghet. Älskar dig Daniel, det vet du! <3

Ha en fortsatt trevlig dag!

,ciiaoo

Inga kommentarer: