12 maj 2009

Tisdag

Jag hatar Tisdagar. Det är den sämsta dagen på hela veckan. Först så börjar man tidigt, det suger, sen så har man idrott, det suger också (vanlig idrott alltså, men träningarna på morgonen är roliga) Sen så har man 3 tråkiga och dryga lektioner innan lunch. Sååå surt!

Dagen började med att jag försov mig imorse, jag smsade Pontus och bad han säga till Annika att jag försov mig, självklart så somnade jag om igen. Kul... Fick ta en snabb dusch och sminka mej snabbt. Ännu en dag/morgon utan frukost. Not good!

Idag är det coopertest men ska inte vara med, är ganska opepp på att springa 1.5 varv runt Ramnasjön. Suger!
När man kommer hem blir det troligen plugg. Lämnade in Romanredovisningen igår, pust* Har bara en kvar, sen rapport skrivningen, och några samhälls grejer, natur, engelska, ännu en svenska sak och aaa prov på torsdag i Små Företagande, skit tråkigt! Så det blir mkt plugg i veckan, sen får man inte glömma Nationella prov i Matte A imorgon ;O faaan! Pallar inte mer, allt kommer på en och samma gång och det är inte alls bra! Pust* Judo träning Tordag och Fredag morgon, längtar!

Igår snackade jag med Daniel i telefon, det var ett ganska känslosamt samtal, men i slutet så blev det bättre...tack för att du finns älskling, älskar dig <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: