29 april 2009

Onsdag

Dagen har knappt börjat, och det är hur jädrans varmt som helst ute.
Dagen började med att jag var och hälsade på syrran som låg på sjukhuset, hon var tyvärr inte vaken och jag ville inte väcka henne, kom dock några minuter försent till träningen, men vad gör de liksom. Träning var rätt "slapp"
Vi körde mest med en medicin boll och lite annat smått och gott :)

Igår så var älskling hos mig en stund, jätte roligt var de, eller, han verkade tycka om att höra på all den otur som jag hade haft igår. Asså det var sjukt mkt grejer som inte stämde igår. Men jag överlevde dagen, vilken tur va :D

Efter att jag vart hos min farbror så gick jag och Lisa ut en sväng på stan, drog då förbi Sven Erikson en snabbis, jag fattar inte, hur dom kan bygga kortegen när alla är as packade xD lite kul va de allt :) Linnea (Lisas syrra) var rätt packad, och en annan tjej som dom kallade för Snygg Sandra :) Samma namn som mej jue, jihuu!

Sen kom jag då hem vid 10 kanske, satt en kortis vid datorn, sen somnade jag direkt när jag la mig på sängen, skönt! I stort sätt har gårdagen vart...helt okej :)Hoppas på en någonlunda dag idag med :) Fint väder, kanske en sväng på stan? Träffa älskling? Eller ngt annat roligt :)

Ha en superduper bra dag :D Pussar på er alla!<3
Stor puss på Daniel <3

,ciiiaooo

Inga kommentarer: