29 mars 2009

The Last Song


Hoppas ni alla har det bra. Vädret är ju underbart, eller hur?
Jag mår relativt bra, hoppas jag iaf. Jag har tänkt så negativt på den sista tiden, men det börjar bli bättre, jag var lite små ledsen idag, utan anledning i stort sätt, visst det kom en eller flera tårar, men jag öppnade fönstret och kände värmen mot mitt ansikte, jag log för mig själv och gick upp.


Dagen har bestått av filmer :D har nu sett Step Up och Step Up 2 The Streets :D skiit bra! Sen såg jag även 8 Mile :) ganska bra den med fast väldigt mkt våld :O Längtar sååå himla mkt tills på Tisdag :D då som jag ska köpa mina nya skor! Och imorgon ska jag till tandläkaren, troligen dra ut 2 tänder :O ajajaj! Men jag vill ha detta gjort så fort som möjligt! Om 2 år så kommer allt vara helt klart, om 1 år så är allt i stort sätt klart men bara några detaljer kvar. Längtar! Sen måste jag även köpa nya jeans, äger seriöst inte ett enda par jeans som är taighta! Sjukt! Det är mkt som jag vill ha denna månad, men skor i första hand, sen jeans sen får jag la ser vad pengarna räcker till mer.


I slutet av April så far det även åt Liseberg, vet inte riktigt än vilka som ska med. Men sen ska jag även börja tävla snart :D Ska satsa på Budo Nord som kommer vara i Lund, sen Pingstläger som är i Frövi (Örebro) Och jag hoppas på bra resultat nu. Jag måste äte nyttigare och hålla vikten, ska gå ner 5 kg på en månad och lite till, har dock redan börjat, gått ner 1 kg på 1 vecka, men ska köra riktigt hårt nu, med Julias hjälp så kommer allt gå enligt planerat :) mkt bra gumman<3

Sen har jag fått reda på att jag MÅSTE sola mindre, jag har fått en massa utslag på kroppen, solade 3 gånger denna veckan :O vill ju inte få cancer.....
Skola imorgon med, börjar 11, gött! Ska vara hos tandläkaren vid 14.20 så jag slipper matten men ska dock jobba hemma då!

Love' Sandra

Inga kommentarer: