02 mars 2009

Face Down

Nu sitter man i skolan, igen. Och har Arbetssätt och lärande, vilket betyder att vi inte gör något. Alla sitter och spelar spel, läser bloggar eller lyssnar på musik. Imorse så vaknade jag av att jag hade världens huvudvärk och mådde allmänt dåligt, har sovit så dåligt under hela natten. Men jag tog en dusch, snackade med Ann lite grann, sen så fixade jag mej snabbt och drog till skolan. Kom iförsig försent men det får jag ta, gick sen och åt med dom andra. Cedric köpte min iPod och sen så gjorde jag inte så mkt mer. Köpte en Redbull...igen! Jag har blivit grymt beroende av det! Men det är inte bra dom man dricker för mkt av det.

Idag så får jag ser vad som händer, vill iaf inte vara hemma :( Hoppas jag kan träffa älskling<3 Saknar han så otroligt mkt<3<3 Sen vill jag även träffa Sandra nr 2, är så otroligt ledsen för hennes skull, jag älskar er båda, Sandra nr 2 och Daniel, ni är en del av mitt liv<3 Ni gör mitt liv värt att leva. Men nu ska jag fortsätta "arbeta" Sedan är det matte prov, kan fan inte ett piss!

,ciiaoo

Inga kommentarer: