07 april 2009

I runaway but I can't let go


Jag har dock inte skrivit på länge pga att jag inte orkat. Men det har ju inte hänt så himla mycket :) Jag var i Varberg i helgen med familjen och farbror Janne och Ann. Det var skit mysigt. Jag gjorde värsta fina brasan :D bilder finns på bilddagboken ;) Sen så utmanade jag min farbror om att vi skulle bada, dock så gick han med på't xD haha så jag kunde ju inte backa ur heller ;P så vi badade den 4:e April :O ehm typ 2 månader för tidigt xD haha det var skit kallt :O mina ben domnade bort efter 10 sekunder! Sen så doppade vi oss då snabbt, jag sprang upp lika snabbt som jag sprang ner haha! Men sen ville jag hoppa ner i vattnet från bryggan som var ca 1,5 meter, så jag hoppade en gång och då skulle Ann ta kort men fick inte riktigt till det, så jag fick hoppa en gång till :O inte ens då fick hon till det! Så jag hoppade två gånger för mkt! Men gjort är gjort :D lite stolt är man ju allt!

Idag så började min träning med Julia, jag ska ju gå ner i vikt ganska fort, så hon lärde mej några boll övningar, skit bra! Jobbigt med men jag bryr mej inte direkt om min vikt, det är mer att jag vill ha en fin mage, jag har blivit "tjock" sedan jag slutade träna, inte tjock kanske men fått lite ludd på magen vilket jag stör mej på, så då är det bara att träna bort det! Är riktigt sugen på att sticka ner ikväll till judon ensam och ta ett litet extra pass :) jag gick ner 5 hekto av att bara träna ett pass jue :) ganska fiffigt :D

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, as gött med lov nu med! Ska chillerilla hela lovet, träna en del också! :D ju gäller det!!!
I fredags så var det 2 månader sen jag och Daniel blev tillsammans, är lycklig som bara den :) älskar dej sötnos<3
Jag red även i Fredags med nr 2, hoppade för första gången i år xD gick åt helvete!

Ska kila! Har't bäst allesammans :D älskar dej Daniel :D du är ljuset i mitt liv!!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: