07 mars 2009

Power of Money


Jag tror jag ska somna snart vilken sekund som helst, känns det som iaf. Igår så var man på en lektion sen gick jag hem, orkade verkligen inte vara kvar. Stack hem, sen så mötte jag Malin i stan för hon skulle få sin tröja som hon ska köpa av mej. Sen så träffade man Daniel och Emil en kort stund, sen träffade jag även Lisa och Company.
Men efter en stund så drog jag hem med, satte mej vid datorn en stund och checkade, sen fixade jag mitt hår, ringde Ann snabbt och åkte upp till min kusin :D Fick en kopp te, as gott! Med mkt socker såklart, sen så snackade vi en del. Jag sov ju hos älskling igår, så jag gick mot honom vid 8 kanske, för Ann och Mikael bor inte så långt bort från Daniel, så jag gick ju dit på tio minuter eller något. Men kom dit iaf, vi gjorde typ inget i början, han satt och spelade när jag kom, fattade inget, men det var något hockey spel. Sen så skulle vi kolla film, och det blev Jeff Dunham, sååå jävla kul! Satt och skrattade en hel del kan jag ju säga, lite tårar i ögonen fick man allt när man skrattade för mkt^^ Sedan så, tog vi varsin macka och åt, och tog det allmänt lugnt en stund, vi började så småning om bädda upp sängen, och göra i ordning oss, busade lite, kittlade varandra, sen så plötsligt somnade jag :) Och han med antar jag, sov iaf bra denna natt, först tyckte jag att det var as kallt men älskling värmde mej med sina armar<3 Sen blev det plötsligt as varm, men mysigt var det allt :) Vi sov till klockan 12 kanske, och gick ifs inte upp förrens vid 1 kanske, sen stack jag hem, självklart ska det ju börja snöa när jag gå, men jag överlevde.

Kom hem, la mej på sängen, sen satte jag mej vid datorn, kollade på film, "In Her Shoes" As bra! :) Sen så fick jag ansvaret att laga maten ikväll, det blev kyckling vingar med potatisklyftor och vitlökssås :P mmm gott man kommer lukta i munnen imorgon då :P Men gott var det! Nu ska man snart ner till stan och träffa Robin en stund, han hade också tråkigt, så vi ska bara gå runt i stan och dampa :) kuuuul :D Sen blire hem och vara social med syrran =)

Helgen har bara börjat! :D<3 Ha det gött allesammans<3
Daniel Lundqvist, är bäääst<3

Inga kommentarer: