04 mars 2009

I'm Proud

Sitter i skolan och tråkar, börjar klockan kvart i 1 sen :) har lunch om 45 minuter. På morgonen så vaknade jag, kom på att jag inte hade några pengar på mej för att jag hade ju fikat upp alla pengar igår, så jag fick money va pappa =)
Kom till buss torget där Robin stod sen kom även Jesper. Men de enda som inte kom, det var bussen -.- sååå jävla drygt. Daniel kom också efter ett tag, inte ens då hade bussen kommit, den va minst 5-10 minuter försenad, sen när den väl kom så åkte den aldrig...bara för att ett jävla busskort hade fastnat i kortläsaren. Gaash blev sååå sur. Men vi kom iaf iväg, kom till träningen 3 minuter innan vi skulle börja, så jag bytte om väääääldigt snabbt. Träningen innehåll idag: Uppvärmining (jogga två varv, alltså 400 meter) Tänja musklerna, sen lite löpskolning (små övningar) Och efter att jag blivit varm blev det bålstyrka. Och grejen var att Janne lurade mej idag ;) han sa att jag skulle göra 35 rygglyft, för vi har ett program där man ser vad man har gjort tidigare, och då sa han att jag hade gjort 35 st, men egentligen hade jag gjort 25, så jag gjorde alltså 37 st, han lurade mej att höra 12 mer än vanligt :O sjukt!

Men ska kila nu, hörs sen<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: