19 mars 2009

Please Hold My Hand And Never Let Go

Äntligen Torsdag, imorgon är det Fredag, sen helg. Hoppas att detta fina väder håller sej ett tag till, nu när man verkligen börjar få en vårkänsla, det får inte snöa eller ngt bara.

Igår så slutade jag ganska tidigt, för vi var på Textil museet igår, ganska kul, jag arbetade med Kokki och Sabina, vi gick typ runt, provade gamla kläder, kollade mer på gamla kläder, och det var väldigt intressant. Tror vi slutade vid 2, jag var så jävla lat att jag tog bussen hem :O jag kunde gått hem på 3 minuter xD cp!
Sen så kom man hem, gav katten mat, fixade mitt rum, det såg lite för jävligt ut kan jag ju säga. Sen så kom Daniel en stund, han körde moppe, tror det var första gången på detta året, sen hade han även sina nya snygga Puma skor :) dom är riktigt snygga! Tyvärr säljs dom inte längre i affärerna =/ Vi tog det lugnt som vanligt, lyssnade på musik, snackade, myste och så :) Sen åkte han hem vid....halv 6 kanske. Jag gjorde lite lätt mat, och kollade på tv, sen blev det att jag la mej på sängen med Diesel (katten) Somnade, igen! Haha jag sov när Daniel ringde på dörren xD haha fan asså, jag tänkte typ "Vem fan ringer på dörren" Men det var såklart han då.

Träning imorse, missade första bussen, för det var alldeles för mkt folk, men väntade kanske i 5 minuter, sen kom nästa, vi skulle köra lång jogging idag, jag trodde jag skulle dö, jag gick tillbaks sen, av andra skäl, delvis för att Sofia knappt kunde andas och var yr, sen för att jag är på väg att bli sjuk och då är det inte så smart att gå ut på en lång jogging tur upp för hela Björnbo backen :O
Slutar sent idag, blir chill efter skolan sen träning ikväll klockan halv 8 till 9, ska ta det extra lugnt idag eftersom att jag har fått ont i armen igen och vill inte skada den helt igen =/

,ciiaoo

Inga kommentarer: