13 mars 2009

The Next Contestant

Äntligen är det Fredag. Bästa dagen på hela veckan, för då vet man att man har en skön helg framför sej :D Dagen har gått relativt fort, klockan 8 så var man hos tandläkaren så jag skippade då träningen, gick därefter till judon för att kolla på när Adam, Evve och Julia tränade, saknar verkligen judon as mkt, så nu är det skönt att vara tillbaks, tränade ju judon igår kväll, gick rätt bra, tills jag stukade mitt finger och skadade armen lite grann. Men fortsatte att köra lite lugnt, sen gick jag av mattan när det var 20 minuter kvar av träningen ändå så. När man kom hem så var min farbror där och hans sambo, jag blev glad när jag såg en tårta på köks bordet :D så vi satte oss allesammans vid bordet, jag blåste ut ljusen, och sen så skar jag första biten av tårtan, och jag tycker att den var riktigt god :) Sedan så var det dags att öppna presenterna :D jag var as nyfiken, jag fick godis av farbror och Ann (sambon) Sen så öppnade jag ett ganska så hårt paket, där låg en ny mobil :D as snygg! Sen i det andra paketet låg det ett minneskort till mobilen, och i det tredje paketet så fanns det ljus stakar, som jag ska ha när jag flyttar hemifrån, det är ju dags snart att börja samla på sånt :) Jag blev nöjd med mina saker och var tacksam :D

Efter skolan blir det att direkt åka ner till stallet med Sandra nr 2, rida, sen blir det hem och ta det lugnt, kanske kolla film :D mys<3
Imorgon är det en stor dag, först "kalas" med släkten och Sandra nr 2 och Daniel, sen på kvällen blire fest :D längtar! Det kommer kanske vara över 25 pers där :D

,ciiaoo

Inga kommentarer: