12 mars 2009

Happy Birthday!

Idag är det min dag :D Lilla jag fyller 17 år :D jag blir en stor flicka! Än så länge har min dag vart toppen :D Fick presenter av syrran imorse, hon är bara för gullig alltså, hon kom in med ett leende och sa "Grattis storasyster" Hihi då kände jag mej verkligen stor, hon gav mej en kram och tog fram ett litet paket, som var väldigt tungt, så jag öppnade det, jag blev så glad när jag såg vad hon köpte :) En parfym, en eyeliner, ögonskugga och glitter hårspray :D Parfymen vad nog bäst :D den luktare as gott :D vanilj!! För övrigt så har jag fått en massa gulliga sms :D Den som skickade det först var Martina Bloch ;D hon skickade det tjugo i 1 på natten, sen fick jag ett sött sms av Robin :P "Grattis på födelsedagen snygging" Haha det tyckte jag var lite små kul xD men sen har jag fått en massa :D

Träning idag också på morgonen sen på kvällen, friidrott idag på morgonen, det blev intervaller och jag trodde jag skulle dö men jag klarade det som tur va. Nu sitter man i skolan och tar det allmänt lugnt, sitter och lyssnar på när Evelina sitter och sjunger till "Inga problem" med Snook :P ganska go låt =P åååh! Så kommer Sina å säger! "ååh GRATTIS!!Weeeey!" Nu blir jag allmänt glad :D

Men nu ska jag kila iväg och leta upp Pontus :) Ha det bäst<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: