08 mars 2009

Love Don't Bother Me

Söndagar är oftast tråkigast, beroende på vad man gör förstås. Jag vaknade ganska sent idag, blev väckt av mamma. Hon satte på musik där uppe i vardags rummet på högsta volym, jag blev ju inte lite rädd eller så. Men jag gick upp med en gång, nästan =P
Åt en god frukost, som bestod av: En hönö kaka, ett glas med lätt fil, ett kokt ägg, ett glas mjölk och en kopp te :) Sen så gick jag och satte mej vid datorn, kollade runt, försökte hitta nån snygg tröja eller t-shirt på nätet, men hittade ingen som skulle passa mej =/ Elr, jo jag hittade en, men det var slutsåld, blaja också!

För övrigt så somnade jag direkt när jag kom hem, var grymt trött, men så sent var jag inte uppe när jag sov hos Daniel, kommer isf inte ihåg vad klockan var, men aja, jag gick ju ut en sväng igår, träffade Robin på stan, vi gick runt på stan, lite överallt, väntade på Lisa, som var såååå seg med bussen, men den kom till slut, så jag, Robin och Lisa stod och snackade och luffade på buss torget, det var kul, men kallt :O
Men aa, jag och Lisa gick hemåt vid kvart i 12 kanske, men kom hem iaf!

Ha det bäääst!<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: