17 mars 2009

I'm Like An Ghost

Vilken vecka, fast det är ifs bara Tisdag idag. Men det känns som att det är Torsdag eller något. Veckan har knappt börjat, idag så hade vi innerbandy i skolan, tråkigt! Speciellt när alla hockeykillar verkligen går in för det också, men jag fick la bollen kanske 5 gånger eller något. Efter idrotten så slutade vi vid 2, jag stack direkt till Sun House och solade, as skönt var det, knappt något folk med, men dom 25 minuterna gick fort xD somnade jue, på vägen från Åhlens, så träffade jag Pontus, sa bara hej för sen kom min buss, stack hem, hoppade direkt in i duschen, orkade inte duscha där så jag tog istället en lång och varm dusch, as gött! Kände för att fixa håret med, så jag torkade det, sedan plattade jag de, såg även att jag hade blivit brun iaf :P det brukar inte synas efter första gången, men denna gång gjorde det de.

Imorgon är det friidrott på morgonen, rätt gött! Sen blir det nog att jag tar bussen hem istället för att åka med dom andra, och ta det lugnt tills man ska till textil museet med skolan -.- det suger!

,ciiaoo

Inga kommentarer: