27 mars 2009

Keep Your Love Lockdown

Fredag, fredag.....det är FREDAG! Äntligen, helg är det mest bästa som finns! Fast ska plugga en del av helgen :/ matte....usch! Dagen har vart ganska lugn. Åkte till Ryahallen imorse, tränade inte, mådde inte så bra, kände mej inte så spc frisk heller! Men var iaf där och kollade på. Stack också snabbt och köpte lite "frukost" :)
Har även fått reda på att jag ska få tandställning, men bara i ett år... men aja!
Dagen har gått fort, sitter nu helt ensam hemma, idag så var älskling här en stund, alltid lika mysigt :) Sen stack han, jag lagade mat, sen kom Oskar :D vi lagade då mat, eller han åt mackor och jag åt soppa :D haha och sen satte vi på en film, Happy Feet :D as bra ;D Efter 2 timmar så tog han 6 bussen hem, jag åkte upp till faster Ann :D fick en kopp kaffe :) gott! Sen satt man där i 3 timmar, snackade om allt mellan himmel och jord<3 Behövdes det? Ehm..JA! Vi bestämde oss för att börja träna tillsammans och sedan basta en helg :D gött! Vi bantar ju tillsammans, men jag har blivit smalare, men vikten minskar inte =/ men hon sa att det kan dock ta lite tid =/ Men jag ska iaf inte ge upp! Lisa hjälper mej en del också :) i skolan när vi äter så säger hon till mej att jag måste äta en portion mat, tack<3

Helgen började precis, har inte planerat ngt, träna förmodligen, sen får man la se :) Ska troligen inte festa denna helg, bara ta det allmänt lugnt och mysa :) <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: