25 mars 2009

Pyjamas partyo hos Lisa!

Ojojoj nu sitter man hemma hos fru Harvonen :D haha vi har precis kollat på Lejonkungen, en riktigt riktigt bra film, rekomenderas för äldre barn, finns några riktigt hemska scener :O haha xD

Jag har ju inte skrivit på några dagar men det kan bero på att jag inte har gjort så mkt, bara vart hemma och pluggat, sovit, vart i skolan och sen självklart vart med Lisa och Blom'Blomman' mohaha! Igår träffade jag även älsklingen, har inte träffat på ett tag. Men kul va det i allafall. Är ledig imorgon så jag ska tillbringa en hel natt me d Lisa, i samma säng! Hooot! Hihi (a) kan faktiskt erkänna att hon är skit säääääääxig :$ hoppas ingen läser detta! Haha, jag är sjuk! Men asså fan har ni inte sätt Lisa Harvonens kropp eller? Ser ni den, då snackar vi en riktigt säxig brud med en as frääääsch röv och as snygg hylla :D ngt alla killar drömmer om! Men sen ska ni även få veta att det finns en kille med, ojojoj, Robin heter han, Robin Beckman, haha snyggingen, vi vet att du tänker på oss, haha i dina drömmar, Robin!

Som sagt så har även jag lisa och blom vart på en gay bar idag, vi gick dit för att det såg mysigt, men när vi väl kom in och satte oss en en mysig soffa, så insåg Blom att det var en bar/klubb för Homo,Bi och Transsexuella xD haha snacka om att vi alla fick panik! Men vi stannade kvar, ehm...fick även gratis våfflor av han/hon (vettefan om det var en tjej eller kille, tror det var en kille som var utklädd till tjej med illrosa ögonskugga och klackskor, men dom va as schyssta) :D
Blom var allmänt skraj ett tag, men ni som läser detta, sprid vidare att Thomas Blom på Aspero Idrottsgymnasium älskar att gå på gay bar/disco xD

,ciiaoo

Inga kommentarer: