09 mars 2009

Jordgubbar


Det är riktigt skönt att vara ledig idag och imorgon. Kunde sova hur länge som helst, fast inte för att jag sov så mkt, men det är skönt att gå upp när jag vill, äta i lugn och ro. Fast idag så slarvade jag med frukosten, men fick i mej lite iaf.
Dagen har gått oerhört fort, har inte gjort så mycket. Har kollat film, bland annat På andra sidan häcken och Saw IV, eller va de nu heter. Sen vid klockan 3 kom Daniel, jag hade på ganska hög musik, så jag hörde inte att han kom, han skrämde mej inte lite eller så. Men mysigt var det. Han kittlade mej under fötterna, och jag trodde jag skulle dö xD haha asså fick ingen luft, asså, han riktigt torterade mej :O xD jag ropade på hjälp, men ingen var ju hemma, så jag fick ju ingen hjälp, och kom dessvärre inte loss, men han gav med sej till slut! Men älsklingen kommer självklart få tillbaks nån gång, nån gång då jävlar!
För det andra så har jag planerat en fest, hon Nicklas xD han var sååå jävla snäll att jag fick ha en fest hos honom! <3 Grymt snällt! :)
Sen efter att Daniel gick/sprang xD så tog jag glass med jordgubbar, så hilma gott!

Imorgon är jag ledig igen, så hilma gött! Pappa kommer även hem ikväll, han har vart i Malmö hela helgen. Idag fyller även Hampus Glans 17 år, stort grattis till dej pöjk :D hoppas du får en underbar dag! :D På torsdag fyller jag år också :D <3 Längtar!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: