03 mars 2009

Your Guardian Angel


Dagen har gått rätt fort. Jag har hunnit göra en del saker. Slutade vid kvart i 12 idag jue, stack hem med en gång, Cedric följde med en stund för han skulle ta 2 tåget och sen ville han ha hjälp med iPoden, la in lite musik åt honom. Sen stack han efter 20 minuter kanske, jag satt vid datorn en stund och luffade :) Sen så ringde ju Sandra nr 2 och sa att hon var på väg mot stan, hon hade vart på Navet med skolan tror jag.
Så jag mötte henne och Matilda på buss torget med Matilda drog sen direkt, så jag och Sandra vandrade mot stan, vi bestämde oss för att sätta oss på Donken, tog en McFlurry med Daim och chokladsås :D sååå gott! Sen så gick vi vidare till Viskan :D tog varsin stor macka ;D jag tog en stor macka med fetaost och soltorkade tomater ;D gott gott!
Satt där en stund, det var en massa kostiga typer som var med, en kille, han typ sa massa roliga saker högt, han satt precis jämte oss, med några andra, tro fan att jag började as garva då xD skämdes as mkt xD sen så skulle jag och Sandra gå då sa han "Nemen oj förlåt om jag skrämde er, HAHA!" Dåååå skämdes jag! Men sen gick vi mot Cassels så att jag fick lägga undan 3 t-shirtar, haha guess vilken storlek xD XXL på allihopa dock xD Sen gick vi även in på DNA på min vilja :) skulle kolla på skor till mej. Hittade ett par vita Converse men vet ej om jag ska ha höga eller låga?

För övrigt, så har dagen vart både tråkig och rolig i vissa lägen :) Träning imorgon, och jag ser inte framemot det :( Är i oform nu känner jag. Usch! På kvällen blire kanske yoga med Adam :) Sen på Torsdag blir det judo träning som vanligt, sen på fredag ska man kanske till stallet med Sandrus :D <3 Det var allt för idag!

Ha det bäst nu, krya på älsklingen =/ hoppas du mår bättre snart snuttis<3 Saknar dej meest<3
Sandra Svensson är min bitch! :D min egna lilla sötnos ;D<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: