15 mars 2009

Lev Drömmen, Drömm inte livet


Vilken helg. Shiit asså :O sjukt! Jag kommer berätta kortfattat, festen blev lyckad till en viss tidpunkt. Sen säger jag inte mer. Jag fick fina presenter av Arvid, Markus och Rasmus :) jag fick faktiskt 4 presenter :D Och dom var dom enda som gav mej presenter :O jag blev förvånad! Men iaf, jag fick först en bark bit, ganska komiskt, sen fick jag 10 Mars, choklad alltså, sen fick jag ett skiiit fint armband i silver :D såå jävla fint! Sen sista paketet så var det självklart en dildo xD Men det var riktigt kul.

Det var ju kalas på dagen igår, då kom lite från släkten, sen var även Daniel och Sandra nr 2 där och gjorde mej sällskap :D av Daniel fick jag rosor, som var hur fina som helst, och luktade såååå gott, sedan så hade han skrivit så fint på den där grattis kortet till mej :) fin handstil :O <3
Av Sandra nr 2 fick jag en t-shirt där det stod: "Man får vá som man é, när man inte blev som man skulle" ganska checkt ;P sen ett shoot spel xD haha
Men det var iaf bra till en viss tidpunkt som sagt. Säger bara det, en del ska dricka en lagom mängd med sprit!!!
Tack för alla er som var med igår kväll, det var kul så länge det vara! <3
Tack älskling för allt du gjorde<3

,ciiiaoo

Inga kommentarer: