22 mars 2009

Because You Live And Make Me Believe

Vilken tråkig helg, till viss del i allafall. I fredags så var jag med Lisa direkt efter skolan tror jag, sen stack jag hem och tog det lugnt, sen käkade jag då på restaurang med mamma, hyrde film och drog hem och chillade. La mej ganska tidigt den dagen. Sen på lördag så gjorde jag inte ett jävla piss :O förutom på kvällen, då träffade jag Maria och Karin på buss torget, sen drog vi till donken och chockade oss, träffade folk, sen kom Jesper med, och lite annat smått folk, dock inget som man kände så bra, efter ett tag kom även Nico, snackade lite med han och så, sedan så bestämde vi oss för att åka upp till Maria, och Daniel följde med också, och när vi kom upp dit så gjorde vi inte mkt förutom att jag av alla fick ett skratt anfall xD haha! Det spelade ingen roll vad Jesper sa, jag bara skrattade hela tiden. Sen var man tvungen att åka hem vid 11 eftersom att jag skulle träna tidigt på morgonen :( trodde jag dog imorse :O Men jag överlevde, sedan tar man ett varmt bad :D och en lång dusch!


För övrigt så har jag bara sovit delvis av dagen. Gosat med Diesel (katten) och lite smått och gott. Vid 7 ska farmor komma hit och äta, jag gjorde inte så mkt med maten idag =/ skulle gjort det men det blev lite fel i köket mellan mamma och pappa så jag höll mej därifrån :( fan!
Sen efter att jag käkat drar jag till Blom en stund med Lisa :) <3
En ganska lugn helg ändå :D nästa helg, då blir det röj!!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: