06 mars 2009

Det inre talar

Idag hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan kan jag ju då säga. Men hepp jag tvingade mej själv upp från sängen och tog en macka, sen stack jag till buss torget, eftersom att jag inte hade några pengar på mej så fick jag köpa buss biljett från mobilen. Träffade Daniel på buss torget med, fast idag kom iaf inte alla bussar samtidigt som dom brukar göra, jag åkte med 2:an och hoppade av vid Getängsvägen, hela friidrotten skulle ha simmar idag men det fanns ingen tid, så vi körde Yoga idag istället, ganska skönt faktiskt! Speciellt när vi skulle ha avslappnings stunden, sååå skönt :D Men det är ju tur då att jag är så vig -.- not*

Sitter nu i skolan och ska snart ha prov. Fick höra det nyss, så jag lär ju få IG! Fast jag kan redan lite sen lektionerna eftersom att jag har antecknat en del, men ändå, jag får fan ha bättre koll i fortsättningen. Slutar ganska tidigt idag med :D kvart i 2, sååå gött! Sen ska man hem och äta ngt gott, men vet ej än vad!
Sen glömde jag även skriva att jag tränade judo igår :D så hilma kul att äntligen vara tillbaks! Det var lite jobbigt i början, fast uppvärmningen var bara kul ju, allt gick bra, till och med armen, fast jag även nära på att skada min vänstra arm, som tur så hände ingenting farligt, fast jag vrickade min högra fot. Men aja jag överlevde! :D Ska nu träna så här i veckan i fortsättningen: Måndag: Teknik träning på judon, Tisdag: Ledig, Onsdag: Friidrott eller yoga med judon, Torsdag: Friidrott på morgonen sen judo på kvällen, Fredag: Friidrott på morgonen sen antingen ridning eller judo på kvällen, Lördag: Ledig, Söndag: Friidrott på kvällen! Fan vad jag kommer ha det körigt :O med plugg och allt! Ska kila nu! ha det<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: