05 mars 2009

Damp i duschen

Imorgon är det fredag :D såå jävla gött! Sen är det helg, igen! Och sen är jag även ledig på Måndag och Tisdag för det är studiedag! Så jävla gött! Idag så tränade jag, igen då som vanligt, tog bussen, träffade Robin och Saga och nån mer på nuss torget, det var as mööö med folk på bussen, vilket inte är så ivanligt :) Vi körde en vanlig uppvärmning idag. Efter den låååånga uppvärmningar skulle vi springa häck idag :) det är ganska kul, kanske inte i början när man inte kan men sen när man kanske har fått in en någonlunda bra teknik så går det bra :) Efter några hopp så höjde Cedric på häckarna, shiit vad svårt det blev då, men alla kämpade på som vanligt! Saga satt med sin kamera och fotade oss, tro fan att man blev okoncentrerad med hennes blixt ibland :) Sen så hade även lite kul, vi hade Skottkärrekörnings mästerskap xD as kul! Man fick typ köra sick sack mellan konorna, Fanny satt i skottkärran, tycker synd om henne när alla tappade henne och välte kärran, haha framför allt jag xD Men kul var det, och jävligt svårt! Men jag kom iaf inte sist!

Sen i duschen.... hahaha! Jag fick lite så kallat "dusch damp" Jag gick och duschade med kläderna på, snuskade mej, halkade, skvätte vatten på andra i omklädningsrummet och sen skrattade jag i typ fan tusen år xD Så aa det var kul, i skolan va allt tråkigt, förutom när jag blev mobbad av Fredrik, Pontus, Emil, Jesper och Robin xD haha dom slog mej med en jävla massa kuddar och tidningar! Misshandel på högsta nivån ;) Sen så kom Vivvi (en lärare) och sa att vi skulle vara tysta, då skyller alla killar på mej :O Emil sa så här när Vivvi gick: "Men Sandra vad säger du, så säger man inte, tycker du att Vivvi är ful?" Dåååå skämdes jag xD haha mobboffer!

Ikväll blire träning, ska bli gött att komma igång igen :)Saknar att få ligga på mattan och kramas med alla ;D hihi! ^^
Idag ska jag även tillägga att Jonas Lunding fyller år idag :D Grattis!
Om en vecka fyller jag år :D jippy!

,ciiaoo

Inga kommentarer: