27 februari 2009

I'm Breaking The Habit

Det var några dagar sen som jag skrev. Jag orkar inte riktigt gå in på detaljer men det har vart mkt plugg och träning. Igår så var man på bio med älskling :) Vi såg Seven Pounds, en riktigt bra film faktiskt :) mycket mycket bättre än Benjamin Buttons otroliga liv! Det var riktigt mysigt iaf :) förutom att man hade popcorn från topp till tå xD hm...undra varför tro? Det var ju inte alls så att Daniel satt och kastade en massa popcorn på mej =P Men filmen var iaf väldigt bra. Sen så följde jag han en bit till bussen, och sedan så gick jag hem, kom hem vid halv tolv kanske, tog en macka och gick och la mej. Somnade nästan direkt när jag la mej på sängen.

Idag vaknade jag vid halv 12, eller mamma väckte mej, gick upp och käkade, sen så ringde jag Sandra nr 2, snackade lite, men ska snacka mer med henne sen, skulle åkt till henne idag men pappa kan inte köra så det blev inget idag, utan istället ska man till stan med Jesicca :D Det var as länge sen som vi sågs, kanske mer än ett halv år sen. Det ska bli kul, vi sticker nog till knalle en stund.

Men nu ska jag kila! Ha det bäst!
Tack för igår älskling, du betyder<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: