31 januari 2009

Kyligt värre på en Fredag, täcket!


Vilken natt, kan nästan skratta så fort jag tänker tanken om hur det var xD haha! Som sagt, igår så var jag och Daniel på Thai Silk och åt, sedan blev det biodags, vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, en lite udda film, men det var rätt bra :) Aja, jag orkar inte förklara allt i detalj, men vi hade kul iaf :) Dom på Thai silk var väldigt.....små och roliga xD Sen på bion, så var den väldigt låååång xD fick as ont i rumpan och mina ben, men framför allt mina fötter :O ojoj! Jag hade ju klackskor på mej. Men överlevde. Sen efter allt så följde jag Daniel till bussen :) men den gick inte förrän om 20 minuter så vi stack snabbt till 49:an i hörnet vid korsningen typ ;) och där köpte jag påfyllning till mobilen, för att kunna ringa Lisa gumman, men aja hon svarade inte, så jag typ väntade ett tag, sen så kom då Daniels buss, han frågade "Klarar du dej nu, kommer du hem?" Haha jag svarade såklart som jag brukar; "Aaaa självfallet!" Och då åkte Daniel hem till sej, jag vandrade sakta hem, eftersom att Lisa dissat mej så kunde jag lika gärna åka hem jag med nu, så jag börjat sakta men säkert gå hemåt, när jag var vid badhuset, kollade jag i mina fickor, hepp då hade man fanemej inga nycklar hem...kul! Jag orkar tyvärr inte förklara allt, men jag spenderade 3 timmar på 49:an mitt emot China Town, ringde allt möjligt folk för att kunnde få någonstans att sova, till slut, så ringde jag Daniel, vilket jag egentligen skulle ha gjort för aaa läääängesen xD

Som sagt, tog tio över 2 bussen upp till honom, träffade Emil och Hampus på buss torget, alltid lika kul med sällskap :) Daniel mötte mig vid busshållplatsen, och både Hampus och Emil dampa totalt xD det var något fel på dom båda kan jag ju säga xD haha men det var kuligt!
Kom hem till Daniel, checkade lite, snackade och så vidare, skrattade en del med :P haha jag är helt mongo när jag blir trött xD mohaha! Sen så skulle vi då sova, och.....HAHA! Hans...katter var typ hela tiden där vi var xD haha rätt roligt ändå, det var iaf skönt att få sova till slut, fast innan vi sov så mobbade jag honom lite ;P som jag alltid gör med andra ord =) Men aaa, hm när somnade vi tro, kanske vid 06.00 xD haha! Nee jag kommer inte ihåg! Aja, sov där, kom sen hem efter att ha vart i stan och käkat, sedan farmor, seeeen hem till min säng, men sedan medesamma sticka till Lisa xD mohaha! Var där och hjälpte henne städa, sen käkade vi (Lisa, Linnea, jag och David) Pizza, men jag tog såklart kebabtallrik xD åt inte ens hälften!
Sen gick vi tillbaks allihopa, la oss i sängarna och jag somnnade, sen såå åkte man tillbaks till stan sen gick man hem. Efter att jag kommit hem ringer Daniel, hopp då ska man ner till stan, igen xD haha satte oss på Café Viskan :) mysigt! Tog en Ice Thea :) med persikasmak :) Sen så, skulle jag åka till Nicke, och eftersom att Nicke och Daniel typ bor på samma ställe, så jag åkte samma buss som han, haha gissa då vilka man stöter på vid buss torget, joo Emil och Hampus, och Emely och emelie :D funny!

Blää orkar inte skriva allt idag....ska sleeeepa now! Bilden är tagen av Emil, den natten då jag åkte till Daniel :) På bussen :) Hampus och jag.
,ciiaoo

1 kommentar:

Anonym sa...

täcket..:P XD