28 januari 2009

I can't live without you

Nu sitter man i skolan, helt ensam. Var tvungen att plugga lite men ska hem nu och sova xD är as trött! Har inte vart en sån jobbig dag i skolan men ändå. Känner mej så opepp på allt nu. Orkar inget, och då menar jag verkligen inget! Ska hem, käka sen blire nog sängen xD
Idag så skulle jag tränat, men min hals är helt cp! Mina mandlar är som pingisbollar känns det nästan som :( Hatar det! Idag så kollade jag på när alla andra tränade, alltså 3 stycken, vet ej vad dom andra va, men det var gött när de va lite folk, då kunde man bara softa. Kollade på när Lager var så duktig och gjorde sin egen lilla träning. Fast det ser as lätt ut, men det är säkert as jobbigt =/ Ser även ut att göra ont....Aj aj, men han jobbar på bra :) klagar fanemej inte en enda gång xD impad är vad jag är xD haha!

Har för någon timme sen vart på UF mässa i Åhaga, jag arbetade med Lisa och Martina, men eftersom att jag var så duktig och stack till skolan dirr och gjorde färdigt alla uppgifter! Så aaa får vi ett MVG nu så är det min förtjänst! xD haha EGO Sandra xD Längtar tills på fredag! Och inte på tal om Lördagen :D FEST! Men ska kila! Ha de gött!

,ciiaoo

Inga kommentarer: