26 januari 2009

Rolig helg

Vilken helg asså. Helt otroligt.....roligt xD haha! Okej, fredagen kanske inte var så kul, men lördagen till söndagen xD haha! Okej, dagen började med att jag åkte till Fredrik i min klass, vad där en stund och dampade sönder. Sen gick jag hem, från Sjöbo torg till Druvefors, men rätt go promenad så det var ju inte så jobbigt. Sen så var jag ju hemma, la mej ganska tidigt, eftersom att jag skulle ut, så la jag mej och väntade, bara väntade tills mamma och pappa hade somnat, när det var dags, kom jag på att min jacka var där uppe, så jag gick helt enkelt utan jacka. Niclas ringde mej en gång, men jag råkade trycka på fel knapp, så jag gick ut och väntade, så till slut ringde han igen, jag mötte upp honom vid H&M typ, och sen var ju Anton med också, aldrig träffat honom inte, vad jag vet iaf, men han var kul xD haha helt störda vad dom! Iaf, så var Niclas så jävla snäll att han lånade ut sin jacka till mej, och han är ju så dum att han går runt i t-shirt, asså fy fan...men vi fick ha den en stund var, på väg till 69:an blev de, sen hem till Niclas, och det tog ju en tid men jag trodde han bodde mkt längre bort, men det var ju precis vid Knalleland ju. När vi kom hem till Niclas så snackade vi, skrattade som fan xD haha dom drog sina berättelser och jag berättade om Tsunamin, i början trodde ingen av dom på mej, eller iaf inte Anton, men asså...nej skit samma! Aja, sen drog Anton vid 06.00, och jag pallade verkligen inte att dra hem, så jag sov hos Niclas, men stack vid halv 10 kanske :) kom hem lagom xD

Sen på kvällen blev det bio, med mig själv xD haha Bröllopsduellen blev det :) riktigt bra, grät 3 gånger typ :') Så mitt tips är, se den filmen!! Nee nu blire skola!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: