13 januari 2009

Ett leende på läpparna och tårar i ögonen

Veckan har knappt börjat, inget kul har hänt, än :) vet bara att de ska bli fest i helgen, men jag vet inte vart jag ska vara...buuhuu! Men hittar säkert någonting :) Igår så tog jag de bara allmänt lugnt, fick mitt nya bankkort igår pga att dom andra cpat sönder! Men, aja äntligen kan man ta ut egna money och betala med kortet! Idag så var det i stort sett en lugn dag, äcklig mat i skolan, men det enda som va kul, va nog idrotten, vi hade Yoga idag :D skit roligt! Eller, om man är vig så är det ju ännu roligare, men jag har blivit mkt vigare på den sista tiden :) gött! Sen efter det tog jag och Lisa bussen från Gym mix hela vägen till Druvefors :D gött! Fick gå typ 200 meter sen va man hemma :) Idag ska jag nog bara ta de lugnt, skriva klart min arbetsansökan och sen chilla på sängen :) hihi! Sitter och lyssnar på Ne-Yo - Mad! Har fastnat för den låten, så fin och helt underbar!! Älskar den låten, för tillfället iaf :) men ska kila nu! Ha det!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: