03 januari 2009

Everybody Tells Me...


...that I'm the lucky one! Men det kan jag inte riktigt påstå =/ Jag vaknade imorse igen, med samma känsla som igår. Jag blev helt tårögd, kände mej kall och ensam...men den här gången, kände jag mej verkligen verkligen ensam. Jag la ena handen på den andra kudden, hm...ingen där? Sen var det bara att inse, att man va ensam. Tyvärr, det fanns ingen där som kunde hålla om en. Så det var bara att börja torka tårarna, blund och somna om. Men, det hjälpte inte... Jag vaknade lika snabbt igen, och tårarna slutade inte rinna. Why all this?

Så jag gick upp istället, satte på musik, gick upp och åt frukost, började fixa mitt rum, till och med städa, och där man hittar en massa papper, med aa kladd.... och namn på...aa ni vet nog vem de va... Så, jag ville ju slänga dom, men ändå inte, så jag la undan dom, så att jag kan plocka fram dom lite smått nån gång. Aja, nu har man städat, gråtit klart, börjat le och aa ska la snart ta ett varmt bad! :D ha de gött allesammans!

,Ciiaoo

Inga kommentarer: