02 januari 2009

Who Am I?

Det finns faktiskt inte så mycket att skriva just nu. Allt är la som vanligt antar jag. Eller aa nästan allt då. Jag har lite dåligt samvete sen nyår...röka och dricka! Uscha ingen bra kombination. Bad bad girl! Men annars va de faktiskt kul och trevligt. Idag vaknade jag av att jag kände mej allmänt ensam. Så jag satte på musik, men de hjälpte fanemej inte! Jag kände mej så ensam och övergiven, fast jag vet inte riktigt varför. Jag har ju allt jag kan be om? Eller? Hm.. knäppt! Aja, så jag gick iaf upp, och haha ingen annan va hemma, så jag va ju ensam! Jag gick upp till köket, kände den där känslan, ja de var en känsla som jag kände innan för längesen, men...personen som brukade va med mig när jag kände denna känsla, va inte där, så känslan försvann. Hm ännu konstigare! Aja, så jag tog mej ngt att äta, stack ner till datorn, sen blev de tv och film, såg på E.T, den där filmen med pojken som hittar en utomjording, och han säger "E.T phone home" ganska rolig och bra film :)
Sen så kom då Lina och pappa hem, dom hade nog vart hos läkarna för att kolla på Linas hals, hon ska ju operera bort mandlarna i Mars....usch! Aja, så jag hoppade in i duschen, och fy fan vad skönt det va! En varm lång dusch! Sen klä på sej och känna sej såå fräääsch! Gött! Sen sminkade jag mej (utan anledning egentligen) men de är alltid kul att se fin ut :) Sen typ satte jag mej vid datorn, och nu sitter man här igen. Känner sej ensam, alla andra är borta någonstans medans jag sitter här och skriver....ehm vad ska jag säga? Haha skratt retande ju! Men nu ska jag nog ta ngt att äta (Äter oftare nu vilket är bra!) Idag, stog jag även framför spegeln, och tänkte "Vem är jag? Vem vill jag vara? Varför ens finns jag?" Men aa som vanligt hittar man ju aldrig dessa svar förrän långt fram. Så för mig blire la bara att sitta och vänta på dessa svar! Men ska dra! Ha de gött allesammans! Take care of you! <3

,Ciiaoo

Inga kommentarer: