24 januari 2009

I'm not pop, i'm hip-hop


Äntligen, asså, vad ska jag säga? Efter skolan hade börjat så, testade jag att klä mej mer "tjejigt" och aa de var fint, men jag kände mej inte så bekväm, fast ändå på något sätt gjorde jag det. Men efter ett tag så tog jag fram mina stora bag byxor (igår) och sen hade jag mina Evisu jeans på mej :D jag kände bara, "detta är jag" Jag verkligen stor trivdes i det :) And I will keeping with it!
Som sagt, igår så vad dagen rätt kort, träning, lektion, lunch, lektion sen sluta :) gött! Så då drog man hem direkt, satte mej vid datorn, hade såååå tråkigt. Tog och lagade mat, det blev köttfärsgryta med ris och grönsaker :) mums! Sen kollade jag då på film, efter några timmar kom mamma och dom andra hem, så jag hälsade på dom och snackade lite, efter ett tag fick jag ett sms från Lisa, hon var på Viskan ensam så jag begav mej ner mot stan :) men när jag kom dit satt Linnea och Agnes där, alltså jag var nog rätt seg xD haha! Var där med dom i kanske 1,5 timme, sen drog man till min farbrors nya lägenhet på Göta :) och där fick man mat också :) kina mat :D
Precis efter att vi ätit, då drog jag hem, jag var skit trött, satte mig vid datorn och spelade spel xD mohaha! Sen tog jag kameran och fotade lite :) snygga bilder! Vid 10 så dampade datorn, kom inte in på msn :O helt cp! Men jag gick sen och la mej, orkade inte bry mej om datorn igår, blää!
Somnade typ direkt, tände på ett stearinljus precis vid min säng, och hade på lugn musik, några låtar fick mej att tänkta tillbaks, några fick mej att le och några fick mej att små gråta, men jag kände, att....det är över nu, jag klarar mig alldeles utmärkt, jag är jag, det är så det ska vara.

Idag så ska man ta de lugnt, åka till Fredrik på förmiddagen innan han ska iväg, sen ska man hem, får se vad som händer då, sen ikväll/i natt blir fiesta med Julia :D najs! Och på Söndag ska jag soooooovaaaa typ hela dagen ;) ha det gött!

,ciiaoo

Inga kommentarer: