06 januari 2009

Vanlig dag

Ojojoj, nu sitter man här hemma, med magen fullproppat med tårta och kakor :D mums! Idag så vaknade jag rätt sent, eller aa blev väckt vid 12. Sen så åt man frukost, och när jag precis ätit klart, då va man tvungen att hoppa i kläderna, sedan körde pappa ner mig till stan, tog ut pengar, för jag skulle köpa ett busskort, för han kan liksom inte köra mej varje morgon till Ryahallen när jag ska ha träning och så. Och, när man kommit ner och fått pengarna så stack jag till närmaste Pressbyrå, men nej nej dom hade fanemej inte sådana där busskort som jag ville ha, man kunde endast köpa såna på bussarna, men jag begav mej då till en annan Pressbyrå, alltså vid rese C, men där hade dom de dock inte heller. Efter några minuter så träffade man Adam, som precis hade tränat, alltid lika roligt :) gjorde honom sällskap en stund tills hans buss kom, men jag orkade inte vänta på min buss, så jag gick till buss torget, stog där i 10 minuter sen kom då bussen, köpte ett busskort och åkte med den hem. Sen satt man hemma framför datorn, en del, lyssnade på musik. Men när klockan började ticka iväg, så bestämde jag mej för att laga mat åt mej och mamma xD och de blev potatismos med fiskpinnar xD haha jag orkade inte lägga ner tid på att laga mat och så.

Sedan så va det kalas hos Carl, min kusin, klockan 5, så vi begav oss mot Hedvigsborg, vi fick skjuts dit upp, rätt gött ändå, att slippa gå i snön. Kom dit lagom i tid, snackade, va social, hade kul och åt tårta, den va grymt god :D snackade ännu mer, skrattade en del, jao de va mysigt de! Såå, aaa Carl, de är bara ett år kvar tills du fyller 18 :D gött!

Imorgon är de träning, får då som sagt ta bussen dit själv, och de kommer nog vara as mö med folk som ska på samma buss....uscha! Och sen ska man ju också gå upp tidigt :O blää! Sedan efter skolan ska man sola med Julia! Gött som fan, men men.... Aja, hörs imorgon dårå! Ha de gött! Pussar på er alla!<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: