21 januari 2009

För att skratta måste man gråta

Jag kanske är för envis, eller för jobbig, men vad jag är, det är helt ofäntligt. Idag på morgonträningen, så körde vi typ styrka bara. Rätt jobbigt, men det kändes ändå bra i kroppen. Som uppvärmning joggade jag och Robin utomhus :D rätt gött eller! Men eftersom att jag var tvungen att gå på toan så sprang vi tillbaks efter 15 minuter :P men vi hann springa en del iaf, jag blev helt slut! När vi nästan hade tränat klart, så snackade jag med Janne, för jag, tycker att det är jätte jobbigt att träna just nu, pga att jag inte klarar av att göra alla övningar med armen osv. Jag får ont, och känner mej så dålig, och helt idiotisk. Men Jannde förstår det, och jag kan ju såklart inte hålla mig från att börja gråta, men...det är ju självklart ändå liksom. Jag har försökt att få min armbåge att bli bra, men sen så sabbar jag det hela tiden. Men jag ska nu ta nya tag!

Idag följer Cedric, Lova och Robin med mig hem :) eftersom att vi ska träna samtidigt och på samma plats så blire perfekt :) Men ha det gött!
P.S Vi ska köra backe ikväll :O xD jag kommer DÖ!

,ciiaoo

Inga kommentarer: