14 januari 2009

I don't wanna see you cry and I don't wanna tell a lie

Tillbaks till skolan igen dårå. Hade friidrott imorse, stötte kula nästan hela träningen eftersom att jag ska tävla i DM i friidrott på Söndag :) ska bli kul, men jag måste öva på Torsdag och Fredag morgon, behöver mer teknik och liksom hitta känslan. Ibland kan jag stöta 10 meter och ibland mer men jag måste hitta känsla. Börjar ungefär kvart i 1, men det är inte säkert, för vi har troligen inställt, och aa jag ska iaf äta här i skolan men sen efter det så stannar jag kvar en stund och pluggar färdigt svenska och sen ska man la dra sej hemmåt. Får se vad som händer idag, vet bara att jag ska festa på Lördag men inget drickande blir det eftersom att jag ska tävla på Söndag, så jag måste ju chilla en del :) men de ska bli mys!

Ska snart börja träna judo igen, men får se nu hur det blir. Eftersom att jag skulle stöta kula idag så kände jag att det spänner i hela armen, så jag tror inte att jag är redo att börja med judon än, men ska försöka med teknik träningarna sen kanske randorin om ett tag. Svårt och jobbigt när det är så här...
Men ska kila nu! Ha det bäst!!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: