15 januari 2009

So sick of this

Snart är veckan slut, igen. Det är fredag imorgon, sen är det äntligen helg igen. Gött, då blire fest (om man hittar någon att gå ut med) Sen tävling på Söndag, är verkligen taggad! Allt är så segt i skolan men det går ändå framåt känner jag, plus att jag mår mycket bättre nu med. Känner mig gladare och piggare :) positivt! Imorse så tränade man som vanligt, stötte kula i stort sätt hela träningen, snackade också en del med Sofia och Sofie, haha alltid lika kul xD fast jag fick lite skit för att jag inte gjorde ngt...illa! Idag så slutar man halv 4, sååå segt. Om man inte har någon inställd lektion förstås, men jag tror att vi har Svenska idag, och jag har redan skrivit klart min redovisning som jag ska ha på Måndag då Sofie och Sofia och kanske Adam ska komma och lyssna, eftersom att jag ska berätta om Tsunamin så tycker dom att de ska bli extra intressant.

För övrigt så, tänker jag vädligt mycket nu. Nästan för mycket, efter allt vet jag inte längre, jag vill ha svar på vad du vill och tycker, men du finns inte där när jag vill ha dig hos mig. Men snart, så får jag svaren! Jag sitter och kollar på bilder som du är med på, dina ögon är så vackra, ditt leende får mig att smälta, hela du, det är som en dröm, men jag vill ha dig som min verklighet. Hoppas att jag kan vakna upp snart, där du är med mig, och allt är verkligt!

,ciiaoo

Inga kommentarer: