01 februari 2009

Against The Grain

Jag är något trött idag eller? Shiit, mamma kom och väckte mig vid 11, asså jag trodde jag skulle dö, så jävla trött var jag! Men jag gick iaf upp, efter typ 30 minuter xD haha! Tog en macka och ett glas med oboy :D så gött! Sen kollade jag tv en stund, sedan så gick jag ner, bäddade sängen, satte på musik, och började så smått städa mitt rum. Så nu är det fint och rent :)

Ikväll är det fest också :O men pallar verkligen inte...ska upp tidigt imorgon och skit...så nee det blir att ta det lugnt, ska på middag sen vid 18.00 ändå :) Fast det dumma är att jag precis åt mat xD haha så är ganska mätt, men ska la försöka äta lite sen också. Ska lägga mej as tidigt ikväll, ska upp tidigt imorgon ju...uscha! Ni får ha det gött! Tack ännu en gång Daniel för allt :) <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: