09 januari 2009

Paparazzi

Fan vilken slapp vecka, helt otroligt! Och jag har liksom hunnit göra en del kul med. Igår va man hos Nicklas :D as roligt! Men vi tog det mest lugnt och satt för de mesta framför tv:n, sedan gjorde han citron fromage :D as gott! Sen så kom man hem vid nio kanske ungefär, och där tog man en macka, snackade i telefon med Oskar en stund, alltid lika fun! Sedan så somnade jag vid 10 kanske xD jag var såå jävla trött :O helt sjukt!

Imorse vaknade jag upp, packade ner mina tränings kläder, gick upp, försökte få i mej ngt att äta, men det gick inte så bra, så jag begav mej mot buss torget, kom alldeles lagom till bussen. Tog 1:an till Knalleland, men den går ju givetvis förbi Ryahallen, så aa tränade idag med, gick relativt bra kan jag ju säga. Och fort! Sen skulle jag, Lova och Amanda till den där Svea butiken på Norrby men det visa sej att dom stängt hela butiken :O så vi gick till Rese C, där jag skiljdes från dom för jag skulle till ungdomsmottagningen. Sen stack man direkt till skolan, kom in i klassrummet, satt där i ca 5 minuter, sen slutade man för dagen xD så det va ju as onödigt att jag ens kom till skolan xD men men! Det blev lunch så jag åt lite, fick sällskap av Sofia och Sofie och company :P höhö sen drog jag tyvärr hem utan att säga hejdå till Sofie och Sofia xD Förlåt!<3 Jag fick nämligen ett sms av Sofia haha men men får la säga hejdå nästa gång jag ser dom =)

I helgen vet jag inte vad som händer, ska antagligen ta de lugnt om det inte dyker upp något superduper erbjudande när det gäller fest :D så vet ni ngt! Då säger ni till ffs! xD Mohaha!
Ha de gött!

,Ciiaoo

Inga kommentarer: