18 januari 2009

i'm your biggest fan, i'll follow you until you love me

Jag är trött, nevös och glad på samma gång :D vaknade upp imorse vid....8 kanske, tog på mig träningskläder, åt en rejäl frukost, och åkte till Ryahallen med pappa :) Kom dit och kryssade av mej, och fick sen reda på att jag ska tävla klockan halv 3, så de va ju bara att åka hem igen xD haha sattde mej vid datorn, och ska nog snart ta ngt att äta innan jag drar härifrån! Jag ringde Sofie imorse...förlåt! För att checka av om hon skulle komma och kolla. Men hon hade inte tid, synd! Men Julia ska iaf komma och kolla på mig :D hoppas att de kommer gå bra! Jag har ju ingen teknik alls när de gäller att stöta, men jag har styrkan, sa Janne då!

För övrigt så var Nicke här igår :D han kom vid halv 9 kanske? hm..aja som sagt så kom han hit, han tog med sig chips och gooodis :D mums! Och vi satt och kollade på film och snackade och bara käkade på xD sen stack han vid 12 ungefär :P de va svin kallt ute när jag följde honom till bussen :O sprang typ hem sen, slängde av mej kläderna snabbt och somnade på sängen dirr! Hm... längtar tills jag får pengar igen! Ska köpa nya Convers skor (vita) och sen Måste jag sola! Sen ska jag bjuda Sofie på restaurang :D hon ska få testa på sushi :) riktigt gott! Och om ca 2,5 månad fyller jag 17 xD sen äääääär de bara eeeeeeeeeeettttttttt år kvar tills man är 18 :D jag längtar grymt!!! Ska blii sååå jävla gött! Det blev ju tyvärr ingen fest denna helg, men ska satsa på nästa helg och planera bättre ;D mohaha! Har lite dricka kvar...buuhuuu! Men ha de!

,ciiaoo

Inga kommentarer: