04 januari 2009

I Want To Find Myself

Nu sitter man här igen, och undrar...vem man är. Jag har precis "bråkat" med en viss person. Mindre kul alltså. Jag vet att jag har vart falsk ett tag, men de är bara för att jag inte kan hitta tillbaks till mej själv. Jag vet inte vem jag är längre, jag är självupptagen, egoistisk, och aa patetisk! Jag hatar mej själv just nu! Jag står snart inte ut med mig själv... Jag vill hitta mej själv!! Men, allt jag gör nu, är att vara falsk, en idiot! Gaash! Jag vill bara dö nu! :'( Förlåt Lina för att jag vart en dålig syrra, och ljugit för dej. Förlåt Ann, för att jag inte berättat hur jag egentligen mår. Förlåt Julia, för att jag är en dålig kompis! Förlåt Joel, för att jag betett mej som en idiot, en slampa! Förlåt alla andra för dom misstag jag gjort! Ni behöver inte förlåta mej, men jag vill att ni ska veta att jag är ledsen!!!!

Inga kommentarer: