01 januari 2009

Nyår med people

Ojojoj, nu är de den 1:a Januari, en ny dag, nya tag och nya problem att lösa. Ganska kul ändå!
Jaa, igår så blev de Borås ändå, ganska kul, jag gick till judon, fixade mej där, sen kom Julia, hon fixade sej och sedan begav vi oss mot Sjöbo på förfest, träffade nya människor :D men det va ganska sunkigt där...tyvärr! Men då sa en tjej, tror hon hette Sanna, hon sa att vi kunde följa med henne till en bättre fest på Druvefors, så vi drog dit med några från förfesten, och Tommy, en kille som stötte på mej och Julia va med också :D ganska söt! Men hm...ändå inte! Men men, vi kom dit, de va typ värsta familjefesten, alltså inget för oss, så vi drog istället mot vattentornet där alla var! As mööö folk :D och där vi mötte Adam och Nicke och alla andra, och en del människor som man inte ville träffa dock.... Men men, de gick la bra... jag råkade dock dricka för mkt, och sen hände det att jag rökte :O fan.... skäms nu.... uscha! Men men, tur att jag inte gjorde annat.... Sen vandrade jag, Adam och aaa alla andra människor mot judon, jag och Julia skulle ändå sova där, och där blev de mys, roligt, tröttsamt, men mysigt :D vi fäcktades med träsvärd (jag och Sofie) Sen typ dansade jag och Julia, medans Joel va borta och dom andra så blev de strippnings time xD fuck vad kul de va! Aja, sen så typ gjorde jag lite annat dumt där, jag balenserade på ballkång räcket och aa de va ju inte så smart eftersom att jag var nära på att tappa balansen och ramle ner, men Nicklas blev as rädd så han bar ner mig igen, Tack!<3
Hm..aa sen så stack alla lite smått så där, och till slut var de bara jag, Julia, Joel och Nicke kvar, men dom blev ju trötta dom med så dom stack också. Rätt gött! Eftersom att jag somnade i soffan och ville ju sova på madrassen så ganska gött att alla stack!

Sen så la jag och Julia oss vi omklädningsrummet, somnade typ direkt xD vid klockan 2 eller halv 3...vaknade med 10 och stack hem, slängde mej på sängen, somnade och nu ska man la snart sova igen xD är as trött xD men men Gott nytt år allesammans! :D<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: