16 januari 2009

Keep your love lockdown

Vilken rolig dag, fast, det har ju inte hänt något kul direkt så sätt, men ändå en del. Imorse så tränade vi, jag stötte kula inför helgen men jag vet inte hur detta ska gå. Dom två senaste dagarna så tycker JAG att det har gått så kasst. Men som Janne sa, du kommer inte bli bra på bara några dagar, de kommer så sakta, men till slut om du inte ger upp då. Och jag tänker testa på detta och se hur de ska gå. Men jag hoppas på att få medalj :D de skulle vara sjukt kul!
Sitter i skolan och softar, Robin Juterot gör mig sällskap men han pluggar mest, men jag sitter och lyssnar på musik :P gött! Efter skolan ska man snabbt hem, käka sen möta Sandra nr 2 och sen åker vi och rider, så de gäller att jag tar på mej rejält med kläder denna gång :P Sen så ska de bli kuligt idag när det är hyffsat väder! Sen ikväll så ska jag nog bara chilla helt i håller :P

Imorgon ska man kanske träffa Daniel en stund på dagen, sen på kvällen så får vi se vad som händer. Om det inte dyker upp någon fest så blir det la att vara hemma hela dagen :( men ska ju tävla på söndag så jag kanske behöver vila? Men får se hur jag känner mig imorgon!
Ska snart hem, gött! Men ha det bäst! Pusshejs<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: