22 januari 2009

Let the flame begin

Att jag kan ha så ont, jag kan bara inte fatta det! Igår så hade vi ju backträning, och jag trodde jag skulle dö, men det roliga va, att det som dom/vi gjorde igår, det var deras hårdaste pass, och jag klagade aldrig xD joo att det var kallt kanske, och sen i slutet så slapp jag göra en övning, för jag kände att jag inte kom upp i backen, mina ben gav vika. Illa! Usch, men det var skönt sen att komma hem, göra en rejääääl macka till mig själv med sallad och ost och sedan ett glas med kallt vatten, och en kopp med varmt te :) det var sååå underbart att bara känna smaken av mat!

Satte mej sen vid datorn en stund, men funderade ett tag på att gå och lägga mej tidigt, så jag begav mig till sängen, packade väskan, och la mig, lyssnade på musik en kort stund, men sen somnade jag vid halv 10 kanske, men vid 10 så fick jag ett sms, sååå störande, jag nämner inte vem det var, men jag var tvungen att skriva lite med denna person, eftersom att jag lovade att snacka lite med denna person, så glömde jag sedan vad klockan var, när jag väl hade smset klart och sagt godnatt så var klockan 12 :O jag blev rätt sur på mig själv, men det är la så, tiden går snabbt när man har kul =P (något att skylla på iaf)



Idag händer nog inte speciellt, tror jag iaf xD haha! Ingen träning idag iaf, ska nog stanna hemma och vila, eller hitta på något skoj, men inget ansträngande! Fan min kropp är ju helt slut nu känner jag! Men jag kämpar på! Nepp nu ska jag kila och tröka runt i skolan, ska kolla axeln hos skolsköterskan! Pusshejs!

,ciiaoo

Inga kommentarer: